De coördinator is, samen met een collega coördinator, verantwoordelijk voor het realiseren van de gewenste zorgverlening in de Hospice en van de thuisondersteuning die onze vrijwilligers bieden in de regio.
Binnen onze kleinschalige professionele organisatie hebben we zes bedden en bieden we huiselijkheid, rust en geborgenheid aan terminale gastbewoners en palliatieve cliënten die tijdelijk komen logeren. Coördinatoren, vrijwilligers en verpleegkundigen zetten zich in teamverband in voor onze cliënten en hun naasten.
Respect en autonomie voor de mensen die wij ondersteunen staan voorop in ons handelen.
Als coördinator ben je het aanspreekpunt voor vragen van verwijzers, publiek, medewerkers en onze gasten en hun naasten. Daarnaast coach en ondersteun je de vrijwilligers en organiseer je de logistiek rond de Hospice en de inzet van de vrijwilligers in de ondersteuning thuis.
Werkzaamheden binnen de functie zijn onder meer
- Organiseren en coördineren van de te bieden zorg aan cliënten (thuis), gasten hospicezorg en logeerzorg en ondersteuning van hun naasten.
Van opname tot overlijden.
- Organiseren en coördineren van vrijwilligerswerk; werving, selectie, scholing en begeleiding. Er werken circa 80 vrijwilligers in onze hospice.
- Overleg/afstemming met huisartsen, ziekenhuis en verpleegkundig team.
- Aanspreekpunt voor huishoudelijke zaken.
- Administratieve afhandeling van gasten administratie.
- Afstemming met het bestuur van de stichting en zorgdragen voor het informeren van het bestuur over ter zake doende onderwerpen
Wij vragen van onze coördinator
- Een (afgeronde) hbo-opleiding, voorkeur gaat uit naar hbo-verpleegkunde, met recente leidinggevende werkervaring.
- Empathisch vermogen, geduld en organisatievermogen.
- Zelfstandige werkhouding (in afstemming met collega coördinator), oplossingsgericht en besluitvaardig.
- Tactisch en verbindend kunnen optreden.
- Oog hebbend voor kwaliteit van zorg- en dienstverlening.
- Kennis van de sociale kaart, vrijwilligerswerk en mantelzorgondersteuning.
- Bereidheid deel te nemen aan bereikbaarheidsdiensten (in verband hiermee is een een reistijd van maximaal 30 minuten vereist).
Wij bieden
Een dynamische, verantwoordelijke en veelzijdige baan, waarin je leidinggeven koppelt aan intensieve en persoonlijke zorg voor mensen.
Een betrokken en gemotiveerd team van collega’s en vrijwilligers.
Arbeidsduur van 32-36 uur per week, salaris volgens de CAO-VVT FWG 55, inschaling afhankelijk van opleiding en ervaring (bruto maandsalaris van 3.338 euro tot 5.029 euro op basis van 36 uur).
De aanstelling is in eerste instantie voor de duur van een jaar, waarbij na evaluatie een vaste aanstelling wordt aangeboden.
Je brief met motivatie en CV kun je voor maandag 30 september per mail verzenden naar: h.bourgui@hotmail.com
De sollicitatiegesprekken worden gepland in de tweede week van oktober 2024.
Inlichtingen over de functie
- Jet Flesseman, coördinator (tel. 06 247 830 22)
- Hanneke Bourgui, bestuurslid (tel. 06 831 226 02)
- Adres: Zeestraat 92, 1942 AT Beverwijk